سرکار خانم مریم آسرایی بعنوان« سرپرست اداره دفتر داری و تنطیم حساب های مدیریت امور مالی» منصوب گردید
طی حکمی از سوی مدیر امور مالی دانشگاه، خانم مریم آسرایی بعنوان« سرپرست اداره دفتر داری و تنطیم حساب های مدیریت امور مالی» منصوب گردید
سرکار خانم مریم آسرایی
با سلام و احترام،
با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی در مسئولیتهای محول شده، به موجب این حکم به عنوان " سرپرست اداره دفترداری و تنظیم حسابهای مدیریت امور مالی منصوب می شوید.امید است با استعانت از پروردگار متعال وارتقاء توانمندیهای دانشگاه و پیشبرد اهداف و سیاستهای مدیریت امور مالی وانجام وظایف ذیل موفق و موید باشید.
1. کنترل و نظارت بر صورتهای مالی
۲. کنترل ردیفهای ابلاغی و اختصاصی
۳. نظارت بر ثبت اسناد و تنظیم سرفصل ها و کد گزارش آن
۴. کنترل مغایرت بانکی و پیگیری ارقام باز
۵. پیگیری تسویه حساب های سنواتی و غیر قطعی
۶. کنترل و پیگیری تخصیص های صادره با ثبت ها ی انجام شده
۷. ارائه گزارشهای مالی به سازمان ذیربط
۸. تنظیم و ایجاد کدینگ حساب و ثبت صحیح حسابها
۹. تهیه و تنظیم، گزارش های تفریغ و عملکرد بودجه هر سال
۱۰. تنظیم و نگهداری حسابهای دانشگاه و نپارت بر تهیه وتنظیم صورتهای مالی واحد های تابعه
۱۱. نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل ثبت های حسابداری واحد های تابعه
۱۲. تهیه و تنظیم آمارمربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات
۱۳. تهیه گزارشات کلیه بدهی های موجود در دانشگاه(اعم از پژوهشی، عمرانی و هزینه ای)
۱۴. پیگیری و انجام اقدامات لازم جهت محاسبه قیمت تمام شده
۱۵. ارائه گزارش به دستگاه های نظارتی و تکمیل سامانه های مربوطه از جمله سناما و سنا
۱۶. تهیه و تنظیم گزارش های درون سازمانی و مدیریت
۱۷. تهیه دستورالعمل های حسابداری مورد نیاز براساس نظام حسابداری بخش عمومی
18- بررسی حساب های بانکی از طریق تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی در مقاطع زمانی مشخص
۱۸. سایر وظایف محوله از طرف مدیریت ومعاونین مدیریت مالی
کامنت