شرح وظایف اداره رسیدگی بر اسناد مالی به تفکیک پرسنل 

 

                                                                            فــرم ع 2122-74 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کـــشور

 

1- موسسه : دانشگاه علوم پزشکی ایران

2- حوزه: معاونت  توسعه مدیریت  ومنابع

3- محل جغرافیایی : تهران
4- عنوان سازمان  : مدیریت امور مالی

5- واحدسازمانی: اداره  رسیدگی به اسنادمالی

         شرح وظایف  مذکور بر اساس وظایف واحد سازمانی تائید شده / تجدید نظر شده در تاریخ 18/2/98 طی مستند  شماره 76/140/د/98   به شرح ذیل تعیین می گردد:

 

  • بروزرسانی ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی از قبیل قراردادها ،آیین نامه ها ، مصوبات ، دستورالعمل ها، مجوزها، بخشنامه ها و ... جهت انجام وظایف مرتبط
  • تنظیم برنامه رسیدگی به اسناد بر اساس استانداردهای حسابداری بخش عمومی و ضوابط ابلاغی
  • نظارت بر تنظیم اسناد مطابق با قوانین و مقررات
  • سندرسی و کنترل نهایی مدارک و مستندات دانشگاه و واحدهای تابعه نسبت به رعایت آئین نامه ها و محل هزینه کرد و تفاهم نامه های مبادله و ....
  • تشکیل تیم ویژه بررسی و نظارت موارد ارجاعی و بررسی و آنالیزگزارشات واصله
  • بررسی شناخت و ارزیابی ساختار کنترل داخلی و ارائه گزارش های لازم جهت رفع نقاط ضعف ساختارهای فوق
  • نظارت و بررسی بر نحوه صحیح انجام قوانین مالی و معاملاتی
  • تشکیل جلسات مستمر ماهانه جهت وحدت رویه در رسیدگی به اسناد و به روزرسانی قوانین
  • ارتباط مستمر با روسای امور مالی و کارشناسان ستادی و واحد های تابعه، پاسخ گویی به سوالات و مسائل، ارائه مشاوره و راهکار جهت اجرای صحیح و به موقع ضوابط ابلاغی
  • ارائه گزارشات و پاسخ گوئی به موارد ارجاعی
  • نیازسنجی آموزشی و برگزاری کارگاه های موردنیاز روسای مالی، کارشناسان ستادی و واحدهای تابعه
  • ابلاغ بخشنامه های جدید به واحدهای تابعه و اخذ استعلام در خصوص موارد قانونی از مبادی ذیربط
  • بازدید از واحد های تابعه نسبت به رعایت موارد ابلاغی
  • انجام سایر وظایف مرتبط محوله از طرف مافوق

Files

Template settings