شرح وظایف اداره رسیدگی بر اسناد مالی به تفکیک پرسنل
فــرم ع 2122-74 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کـــشور
1- موسسه : دانشگاه علوم پزشکی ایران
|
2- حوزه: معاونت توسعه مدیریت ومنابع
|
3- محل جغرافیایی : تهران
|
4- عنوان سازمان : مدیریت امور مالی
|
5- واحدسازمانی: اداره رسیدگی به اسنادمالی
|
شرح وظایف مذکور بر اساس وظایف واحد سازمانی تائید شده / تجدید نظر شده در تاریخ 18/2/98 طی مستند شماره 76/140/د/98 به شرح ذیل تعیین می گردد:
- بروزرسانی ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی از قبیل قراردادها ،آیین نامه ها ، مصوبات ، دستورالعمل ها، مجوزها، بخشنامه ها و ... جهت انجام وظایف مرتبط
- تنظیم برنامه رسیدگی به اسناد بر اساس استانداردهای حسابداری بخش عمومی و ضوابط ابلاغی
- نظارت بر تنظیم اسناد مطابق با قوانین و مقررات
- سندرسی و کنترل نهایی مدارک و مستندات دانشگاه و واحدهای تابعه نسبت به رعایت آئین نامه ها و محل هزینه کرد و تفاهم نامه های مبادله و ....
- تشکیل تیم ویژه بررسی و نظارت موارد ارجاعی و بررسی و آنالیزگزارشات واصله
- بررسی شناخت و ارزیابی ساختار کنترل داخلی و ارائه گزارش های لازم جهت رفع نقاط ضعف ساختارهای فوق
- نظارت و بررسی بر نحوه صحیح انجام قوانین مالی و معاملاتی
- تشکیل جلسات مستمر ماهانه جهت وحدت رویه در رسیدگی به اسناد و به روزرسانی قوانین
- ارتباط مستمر با روسای امور مالی و کارشناسان ستادی و واحد های تابعه، پاسخ گویی به سوالات و مسائل، ارائه مشاوره و راهکار جهت اجرای صحیح و به موقع ضوابط ابلاغی
- ارائه گزارشات و پاسخ گوئی به موارد ارجاعی
- نیازسنجی آموزشی و برگزاری کارگاه های موردنیاز روسای مالی، کارشناسان ستادی و واحدهای تابعه
- ابلاغ بخشنامه های جدید به واحدهای تابعه و اخذ استعلام در خصوص موارد قانونی از مبادی ذیربط
- بازدید از واحد های تابعه نسبت به رعایت موارد ابلاغی
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از طرف مافوق
|