شرح وظایف اداره پرسنلی (اداره دریافت و پرداخت) به تفکیک پرسنل
بسمه تعالی
فــرم ع 2122-74 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کـــشور
1- موسسه : دانشگاه علوم پزشکی ایران
|
2- حوزه: معاونت توسعه مدیریت ومنابع
|
3- محل جغرافیایی : تهران
|
4- عنوان سازمان : مدیریت امور مالی
|
5- واحدسازمانی: اداره دریافت وپرداخت
|
شرح وظایف مذکور بر اساس وظایف واحد سازمانی تائید شده / تجدید نظر شده در تاریخ 18/2/98 طی مستند شماره 76/140/د/98 به شرح ذیل تعیین می گردد:
- شناسایی،ثبت و صدور اسناد (دریافتی منابع و پرداخت اعتباری حقوق، پرداخت هزینه، اشتباه واریزی، هدایا، بیمه عمر و )
- رفع مغایرت حساب های بانکی
- جمع آوری مستندات مربوط به اظهارنامه های خدمات درمانی، سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی، ارسال به سازمان های ذیربط و پیگیری تاییدیه آنها
- اعمال احکام جدید پرسنلی و تغییرات احکام در سیستم حقوق و دستمزد
- ورود اطلاعات اضافه کار و کارانه پرسنل ستادی
- جمع آوری کلیه ی درخواست وجه های واحدهای تابعه نظیر حقوق و مزایا، محرومیت از مطب، کارانه پرسنلی و ....
- کنترل و تجمیع اطلاعات جمع آوری شده از سطح واحدهای تابعه
- محاسبه و تهیه لیست حقوق پرسنل ستادی و پردازش اطلاعات در سیستم حقوق و دستمزد
- پرداخت کلیه مزایای پرسنلی دانشگاه
- تهیه و تنظیم لیست کسورات پرسنلی و ارسال به مبادی ذیربط
- ارسال لیست های تجمیعی حقوق به دارائی
- انجام کلیه امور بانکی نظیر صدور چک، افتتاح حساب های مورد نیاز جهت ستاد و واحدهای تابعه
- صدور گواهی ها و ضمانت های حقوق پرسنل ستاد و مدیران واحدهای تابعه
- جمع آوری، تهیه و تنظیم و محاسبه دیون پرسنلی
- ورود اطلاعات فردی و حقوقی ( عائله مندی، حق اولاد و .... ) بازنشستگان و موظفین به نرم افزار حقوق و دستمزد
- اعمال اصلاحات لازم بر اساس مستندات دریافتی از سازمان بازنشستگی
- صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت های بانکی بازنشستگان و موظفین
- اعمال کسورات اجرائی از مبادی حقوقی ذیربط
- برقراری حقوق وراث بر مبنای نامه های سازمان بازنشستگی
- ثبت و اصلاح اطلاعات مربوطه به بیمه بازنشستگان و موظفین
- اطلاع رسانی بخش نامه ها و ضوابط ابلاغی مربوط بازنشستگان و موظفین به آنها
- پاسخگویی به موارد درخواستی بازنشستگان
|