شرح وظایف اداره درآمد به تفکیک پرسنل
بسمه تعالی
فــرم ع 2122-74 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کـــشور
1- موسسه : دانشگاه علوم پزشکی ایران
|
2- حوزه: معاونت توسعه مدیریت ومنابع
|
3- محل جغرافیایی : تهران
|
4- عنوان سازمان : مدیریت امور مالی
|
5- واحدسازمانی: اداره درآمد
|
شرح وظایف مذکور بر اساس وظایف واحد سازمانی تائید شده / تجدید نظر شده در تاریخ 18/2/98 طی مستند شماره 76/140/د/98 به شرح ذیل تعیین می گردد:
- پیگیری و نظارت بر تهیه و تنظیم اسناد و صورتحساب های ارسالی به موسسات طرف قرارداد (مطالبات از سازمان های بیمه گر)
- پیگیری و ثبت و نظارت بر وصول مطالبات واحدهای تابعه از موسسات طرف قرارداد
- تائید درآمد واحد از طریق نامه های ارسالی واحد با مبلغ انتقالی در صورتحساب بانک
- کنترل و نظارت ثبت اسناد درآمدی واحدهای تابعه و تطبیق با نرم افزارهای مرتبط
- نظارت بر ثبت درآمدها در نرم افزار موجود و تطبیق آنها
- تهیه و ارائه گزارشات درآمدی به مقامات مافوق
- نیازسنجی آموزشی مسئولین درآمد و کارشناسان ستاد و واحدهای تابعه و برگزاری کارگاه های مورد نیاز
- تهیه دستورالعمل های لازم بر اساس ضوابط ابلاغی
- تهیه چک لیستهای نظارتی جهت پایش واحدها و ارسال گزارش پایش اسنادی به روسای مالی
- پایش، نظارت و کنترل بر نحوه فرآیند درآمد واحدها از طریق کنترل داشبوردهای موجود
- تهیه صورت مغایرت بانکی حسابهای درآمدی
- افتتاح حسابهای درآمدی و ایجاد شناسه جهت واحدهای تابعه
- تهیه صورت حساب های متمرکز بانکی و تفکیک به شناسه واریز و اعلام به واحدهای ذیربط
- تهیه برنامه عملیاتی سالیانه در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه
- اصلاح فرآیند های کسب درآمد در واحدها
- پیگیری وصول مطالبات از طریق دریافت اسناد خزانه
- انجام سایر وظایف محوله از جانب مقام مافوق
|
|
|
|
|