شرح وظایف اداره درآمد به تفکیک پرسنل

بسمه تعالی

فــرم ع 2122-74 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کـــشور

 

1- موسسه : دانشگاه علوم پزشکی ایران

2- حوزه: معاونت  توسعه مدیریت  ومنابع

3- محل جغرافیایی : تهران
4- عنوان سازمان  : مدیریت امور مالی

5- واحدسازمانی: اداره درآمد

         شرح وظایف  مذکور بر اساس وظایف واحد سازمانی تائید شده / تجدید نظر شده در تاریخ 18/2/98 طی مستند  شماره 76/140/د/98   به شرح ذیل تعیین می گردد:

 

  • پیگیری و نظارت بر تهیه و تنظیم اسناد و صورتحساب های ارسالی به موسسات طرف قرارداد (مطالبات از سازمان های  بیمه گر)
  • پیگیری و ثبت و نظارت بر وصول مطالبات واحدهای تابعه از موسسات طرف قرارداد
  • تائید درآمد واحد از طریق نامه های ارسالی واحد با مبلغ انتقالی در صورتحساب بانک
  • کنترل و نظارت ثبت اسناد درآمدی واحدهای تابعه و تطبیق با نرم افزارهای مرتبط
  • نظارت بر ثبت درآمدها در نرم افزار موجود و تطبیق آنها
  • تهیه و ارائه گزارشات درآمدی به مقامات مافوق
  • نیازسنجی آموزشی مسئولین درآمد و کارشناسان ستاد و واحدهای تابعه و برگزاری کارگاه های مورد نیاز
  • تهیه دستورالعمل های لازم بر اساس ضوابط ابلاغی
  • تهیه چک لیستهای نظارتی جهت پایش واحدها و ارسال گزارش پایش اسنادی به روسای مالی  
  • پایش، نظارت و کنترل بر نحوه فرآیند درآمد واحدها از طریق کنترل داشبوردهای موجود
  • تهیه صورت مغایرت بانکی حسابهای  درآمدی
  • افتتاح حسابهای درآمدی و ایجاد شناسه جهت واحدهای تابعه
  • تهیه صورت حساب های متمرکز بانکی و تفکیک به شناسه واریز و اعلام به واحدهای ذیربط
  • تهیه برنامه عملیاتی سالیانه در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه
  • اصلاح فرآیند های کسب درآمد در واحدها
  • پیگیری وصول مطالبات از طریق دریافت اسناد خزانه
  • انجام سایر وظایف محوله از جانب مقام مافوق
       

 

 

 

 
Template settings