شرح وظایف اداره امور بازنشستگی به تفکیک پرسنل 

 

بسمه تعالی

فــرم ع 2122-74 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کـــشور

 

1- موسسه : دانشگاه علوم پزشکی ایران

2- حوزه: معاونت  توسعه مدیریت  ومنابع

3- محل جغرافیایی : تهران
4- عنوان سازمان  : مدیریت امور مالی

5- واحدسازمانی: اداره  بازنشستگی و امور موظفین

      شرح وظایف مذکور براساس وظایف واحد سازماانی تائید شده / تجدیدنظر شده در تاریخ 18/02/1398 طی مستند شماره 76/140/د/98 به شرح   ذیل تعیین می گردد:

 

نظارت بر فعالیت کارشناسان اداره بازنشستگی/تقسیم کار وتوجیه وبرنامه ریزی ورعایت چهارچوب مدیریت جلب رضایت/ پیگیری های لازم جهت دریافت تخصیص بن 6 ماهه بازنشستگان و موظفین/پیگیری و نظارت بر اجرای بخشنامه های صادره از سازمان بازنشستگی و بیمه سلامت /کنترل وانجام صحیح کار ورفع موانع بابت پرداخت و انجام بموقع کارها ی ارسالی و تکریم ارباب رجوع / نظارت براعمال تغییرات مربوط به حقوق و حق عائله مندی و اولاد و بیمه سلامت بازنشستگان و موظفین در سیستم آذرخش طبق بخشنامه های دریافتی/ همکاری با اداره کارگزینی بازنشستگان و موظفین جهت رفع ابهامات پیش آمده /کنترل نسبت به برقراری وقطع واصلاح حقوق و صدور مفاصا حساب مکاتبه و انتقال  به شهرستان واصلاح کد دستگاه/ کنترل ومکاتبه وهمکاری نسبت به ارسال کسورات ماهانه به بانکها وموسسات ودادگاهها/ کنترل ومکاتبه وپیگیری نسبت به انعقاد قرارداد بیمه عمر با سازمان بازنشستگی/ کنترل وپیگیری نسبت به برقراری وقطع واصلاح بیمه خدمات درمانی واخذ استرداد وجه از سازمان بیمه سلامت به همراه مکاتبات لازم/ پاسخگویی تلفنی وحضوری بازنشستگان وموظفین جعت رفع نیازهایشان

 

 

 

  •  
Template settings