شرح وظایف اداره امور بازنشستگی به تفکیک پرسنل
بسمه تعالی
فــرم ع 2122-74 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کـــشور
1- موسسه : دانشگاه علوم پزشکی ایران |
2- حوزه: معاونت توسعه مدیریت ومنابع |
||
3- محل جغرافیایی : تهران |
4- عنوان سازمان : مدیریت امور مالی |
5- واحدسازمانی: اداره بازنشستگی و امور موظفین |
|
شرح وظایف مذکور براساس وظایف واحد سازماانی تائید شده / تجدیدنظر شده در تاریخ 18/02/1398 طی مستند شماره 76/140/د/98 به شرح ذیل تعیین می گردد:
نظارت بر فعالیت کارشناسان اداره بازنشستگی/تقسیم کار وتوجیه وبرنامه ریزی ورعایت چهارچوب مدیریت جلب رضایت/ پیگیری های لازم جهت دریافت تخصیص بن 6 ماهه بازنشستگان و موظفین/پیگیری و نظارت بر اجرای بخشنامه های صادره از سازمان بازنشستگی و بیمه سلامت /کنترل وانجام صحیح کار ورفع موانع بابت پرداخت و انجام بموقع کارها ی ارسالی و تکریم ارباب رجوع / نظارت براعمال تغییرات مربوط به حقوق و حق عائله مندی و اولاد و بیمه سلامت بازنشستگان و موظفین در سیستم آذرخش طبق بخشنامه های دریافتی/ همکاری با اداره کارگزینی بازنشستگان و موظفین جهت رفع ابهامات پیش آمده /کنترل نسبت به برقراری وقطع واصلاح حقوق و صدور مفاصا حساب مکاتبه و انتقال به شهرستان واصلاح کد دستگاه/ کنترل ومکاتبه وهمکاری نسبت به ارسال کسورات ماهانه به بانکها وموسسات ودادگاهها/ کنترل ومکاتبه وپیگیری نسبت به انعقاد قرارداد بیمه عمر با سازمان بازنشستگی/ کنترل وپیگیری نسبت به برقراری وقطع واصلاح بیمه خدمات درمانی واخذ استرداد وجه از سازمان بیمه سلامت به همراه مکاتبات لازم/ پاسخگویی تلفنی وحضوری بازنشستگان وموظفین جعت رفع نیازهایشان
|